Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Gunilla - 13 juni 2011 10:08

Hej på er! Det var längesen jag skrev något nu så jag måste ju bli bättre på det här kanske beror det på att jag har så mycket omkring mig nu för man har nästan alldrig tid nuförtiden att sitta vid datorn,är mycket ute bland mina vänner och åker en hel del till mina kussar som är helt underbara människor.Har presis varit på en tvådagars planerinsdag med arbetskollegorna till Grisslehamn och det var helt fantastiskt fint där på havshotellet som vi då bodde på och maten och sällskapen var bara så bra som det ska va.Vi åkte sedan på fredagen med Eckeröbåten och det var också trevligt.På lördagen sen när jag kom hem så var jag på 50 årsfest och det var också trevligt,jag var vell hemma klockan fyra på morronen så det blev mest slappa den dagen.Ja så nu är man på jobbet igen och det är nog skönast så  I dag är det lite svalare väder och det tycker jag är skönt med tanke på mina kissar som lider så mycket,även jag.Ha en fin dag på er så hörs vi snart igen./Kram Nilla       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomen till Nillans Blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards