Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Gokväll...

Av Gunilla - 1 mars 2011 21:22

Gokväll! Har haft en toppen dag hitils ska jag säga,hade en sovmorron till 10 i morse,pysslade lite hemma och for sedan till jobbet,har natten i dag,har jobbat helt själv i dag och det tycker jag om för jag får liksom saker och ting jorda på ett helt annat sätt så får hoppas på en fortsatt lugn kväll och natt så man får sova också för då är ju dagen fulländad.I morron ska jag klippa mej och färga håret så jag blir fin till släktträffen på lördag som jag konstigt nog är lite pirrig inför,för jag har ju inte träffat någon av dem,förutom den ena kussinen och hennes man som var mycket trevliga så det här ser jag verkligen fram emot.Nu ska jag plocka undan lite här och sedan försöka sova så jag önskar er alla som läser bloggen en fortsatt trevlig kväll och natt.Nattikram på er...    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 13 juni 2011 10:08

Hej på er! Det var längesen jag skrev något nu så jag måste ju bli bättre på det här kanske beror det på att jag har så mycket omkring mig nu för man har nästan alldrig tid nuförtiden att sitta vid datorn,är mycket ute bland mina vänner och åker en h...

Av Gunilla - 12 mars 2011 13:35

Hej säger jag till denna vacra lördag och till er där ute.Nu var det längesen som jag var här och skrev lite men det händer mycket här och så har jag jobbat mycket igen som vanligt,men jag är ju ledig i dag men sen så kör grisveckan i gång igen som j...

Av Gunilla - 27 februari 2011 12:53

Hej! Nu har jag äntligen jort mitt långa 25 timmars pass i helgen så jag är väldigt mör nu och dessutom en sömnlös natt så jag är inte presis på topp i dag men ska snart gå å lägga mej och titta tv en stund,så somnar jag så är jag vell förhoppningsvi...

Av Gunilla - 26 februari 2011 08:53

Godmorgon till en underbar lördag med 0 gradigt,det var en skön och mild promenad som jag fick till jobbet i dag.Har en lång helg nu framför mej,ska jobba nu ända till 9 i morron bitti men det brukar gå bra men jag tänker på mina kissar där hemma men...

Av Gunilla - 25 februari 2011 08:55

Godmorron alla där ute! I dag njöt jag av att gå till jobbet -5 grader och lite lätt snöfall och i morron ska de vist bli 0 gradit  underbart att slippa den här kylan nu men då blir det vell halt då i stället men man kan inte få allt här i världen.Nu...

Presentation


Välkomen till Nillans Blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards