Alla inlägg under mars 2011

Av Gunilla - 12 mars 2011 13:35

Hej säger jag till denna vacra lördag och till er där ute.Nu var det längesen som jag var här och skrev lite men det händer mycket här och så har jag jobbat mycket igen som vanligt,men jag är ju ledig i dag men sen så kör grisveckan i gång igen som jag kallar den för.Jag var ju på kusseträff förra veckan och det var helt fantastiskt trevligt med god mat och sällskap så det var inte sista gången jag åker dit och solan och hennes man är så goa människor tycker jag.Har varit på bio och sett filmen Ritualen och tycker ni om exorsisten och spänning så rekomenderar jag den verkligen,nu i veckan ska jag försöka se den nya filmen med Mikael Persbrant Hämden för den ska vist va bra.Nu märks det äntligen att våren är på G för det har töat mycket nu,underbart tycker jag då.Nu slutar jag här och önskar er en trevlig helg.Kram på er alla  

Av Gunilla - 1 mars 2011 21:22

Gokväll! Har haft en toppen dag hitils ska jag säga,hade en sovmorron till 10 i morse,pysslade lite hemma och for sedan till jobbet,har natten i dag,har jobbat helt själv i dag och det tycker jag om för jag får liksom saker och ting jorda på ett helt annat sätt så får hoppas på en fortsatt lugn kväll och natt så man får sova också för då är ju dagen fulländad.I morron ska jag klippa mej och färga håret så jag blir fin till släktträffen på lördag som jag konstigt nog är lite pirrig inför,för jag har ju inte träffat någon av dem,förutom den ena kussinen och hennes man som var mycket trevliga så det här ser jag verkligen fram emot.Nu ska jag plocka undan lite här och sedan försöka sova så jag önskar er alla som läser bloggen en fortsatt trevlig kväll och natt.Nattikram på er...    

Presentation


Välkomen till Nillans Blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards