Alla inlägg under februari 2011

Av Gunilla - 27 februari 2011 12:53

Hej! Nu har jag äntligen jort mitt långa 25 timmars pass i helgen så jag är väldigt mör nu och dessutom en sömnlös natt så jag är inte presis på topp i dag men ska snart gå å lägga mej och titta tv en stund,så somnar jag så är jag vell förhoppningsvis utvilad till i morron när jag ska jobba igen sen jobbar jag natten på tisdag och ledig på torsdag och tagit kompledig på fredag för då ska jag åka till Hallstavik på släktträff å det ska bli spännande så då måste jag va utvilad.Hoppas att ni mår fint.Nu ska jag mysa med mina kissar som betyder allt för mej.Kram/Nilla  

Av Gunilla - 26 februari 2011 08:53

Godmorgon till en underbar lördag med 0 gradigt,det var en skön och mild promenad som jag fick till jobbet i dag.Har en lång helg nu framför mej,ska jobba nu ända till 9 i morron bitti men det brukar gå bra men jag tänker på mina kissar där hemma men min fina granne brukar titta till dom när jag har så här långa arbetspass som tur är.Mitt knä är fotfarande ont men bättre så det är ju skönt.Ha en underbar dag mina vänner.Kram/Nilla   

Av Gunilla - 25 februari 2011 08:55

Godmorron alla där ute! I dag njöt jag av att gå till jobbet -5 grader och lite lätt snöfall och i morron ska de vist bli 0 gradit  underbart att slippa den här kylan nu men då blir det vell halt då i stället men man kan inte få allt här i världen.Nu ska jag snart åka i väg med en boende till sjukhuset å jag tror det kommer att ta tid där uppe i dag  menmen Önskar er en toppenfin dag./Kram Nilla

Av Gunilla - 24 februari 2011 10:17

Hej! En ny dag som också är kall men en stor strålande sol som tittar fram  

Jag har fotfarande väldigt ont i mitt knä men ska vänta till måndag och se annars så får jag ringa sjukgym,suck.  Nej nu ska jag jobba vidare.Ha en underbar dag mina vänner./Kram Nilla

Av Gunilla - 23 februari 2011 08:15

Godmorron vänner! I dag var det kallt när jag gick till jobbet -24 men nu börjar solen titta fram så det blir nog en vacker vinterdag.Önskar er en solig dag./Kram Nilla

Av Gunilla - 22 februari 2011 20:44

Gokväll på er! Har känt mej lite hängig och trött på eftermiddagen men måste ju träna som överenskommet och det jorde jag men snacka om otur när jag skulle cykla i väg,mitt högra knä går uled å F_N så jäkla ont det jorde men som tur så var trampan nere så jag komm av cykeln och försökte sammla mej å slog tillbaka knäskålen på plats igen så jag gick ner till träningen i allafall och gick på löpbandet en stund,gick ganska så bra men nu har jag ont och ska jobba i morron men det får bli Ipren för hela slanten i morron och så får jag vell kontakta sjukgymnasten igen,suck.Hoppas det är bra med er därute.Önskar er en fin fortsättning på kvällen.Kram/Nilla

Av Gunilla - 22 februari 2011 11:59

Hej! I dag har jag skapat en ny blogg för jag tror att den här är bättre och det finns mycket mera kuliga funktioner också på den här.Tänk att jag skulle börja skriva blogg,de trodde jag alldrig,hihi.Just nu så har vi -7 grader här i uppsala och månligt och det snöar lite nu igen,ska den här vintern alldrig ta slut,säger jag som tycker om vintern men nu vill jag nog ha vår.Nej nu måste jag sköta mina djur på Farmen innan jag ska i väg å träna så jag önskar er en fin dag.Kram/Nilla  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomen till Nillans Blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards